Galeria fotografii kolejowej
Najczęściej oglądane
PA260021.jpg
KR-500 09689 odsłon26.10.2007r./ KR-500 09/. Koparka rowów KR 500 - maszyna przeznaczona do kopania i pogłębiania rowów odwadniających. Maszyna produkcji polskiej firmy ZNTK Stargard Szczeciński. Wydajność kopania do 250 metrów sześciennych na godzinę, maksymalny wysięg koła czerpakowego 5, 5 m (od osi toru), głębokość kopania do 2, 3 m poniżej główki szyny.
P1300132.jpg
EN57-1018460 odsłonStargard, 30.01.2010 r. Pociąg REGIO nr 87124 ze Szczecina Gł. do Poznania Gł. stoi przy peronie III w Stargardzie podczas śnieżycy.
PB200070.jpg
CM-40 002458 odsłonCM-40 czyli ciągnik manewrowy. Przeznaczony jest przede wszystkim do prowadzenia prac manewrowych na terenie zakładów przemysłowych (torowiska i bocznice przemysłowe). Układ napędowy ciągnika pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej do 50 km/h oraz uzyskanie siły pociągowej do 48 kN. Od mocy zastosowanego w ciągniku silnika spalinowego zależy jego siła pociągowa i ilość taboru możliwego do holowania ( lub pchania). Ciągnik charakteryzuje się bardzo niskimi kosztami eksploatacji, wysoką bezawaryjnością i gotowością do pracy oraz znacznym ograniczeniem emisji szkodliwych związków do atmosfery. Ciągniki manewrowe mogą być wykonywane zarówno w wersji klasycznej ze starowaniem ze stanowiska operatora w kabinie lub wersji ze starowaniem zdalnym. Egzemplarz na zdjęciu jest jednym z dwóch wyprodukowanych przez upadły ZNTK w Stargardzie Szczecińskim – REV St 99.10.15, masa 25,5 t, długość ze zderzakami 7,72m. Pojazd od dłuższego czasu stoi na torach należących do Zakładu Pojazdów Szynowych Sp. z o.o. w Stargardzie Szczecińskim.
P2060328.jpg
411S-106455 odsłonPług odśnieżny 411S oraz lokomotywa spalinowa SM31-138 przy odśnieżaniu torów w Stargardzie. Pługi odśnieżne 411S były produkowane w zakładach ZNTK w Stargardzie Szczecińskim, zlikwidowanych w 2000r.
PB180165.jpg
ED72-014445 odsłonMilik, 18.11.2012 r. Jednostka ED72-014 w obsłudze pociągu InterREGIO Nikifor rel. Krynica - Kraków Gł./ Warszawa Wschodnia.
PC090466.jpg
ET21-631434 odsłonNowy Sącz, 12.09.2012 r. Na stacji w Nowym Sączu w kierunku Muszyny odjeżdża pociąg REGIO z Tarnowa nr 629. Obsługiwany jednostką EN57-1772. Obok pociąg towarowy na Słowację z lokomotywą ET21-631.
P7010022.jpg
M62-1845423 odsłonCzernice PS, 01.07.2009 r. Okolice przejazdu z drogą wojewódzką 106, dwie maszyny PMT M62-1845 oraz T448p-158 wracają z Głazowa z pustymi węglarkami.
PB230005.jpg
SA110-05 + SA110-12415 odsłonPęzino, 23.11.2008 t. Pociąg osobowy nr 98225 z Kalisza Pomorskiego Miasto do Stargardu Szczecińskiego.
P7050064.jpg
EU07-172406 odsłonStargard, 05.07.2009 r. EU07-172 z pociągiem IR - interREGIO 68122 Wrocław Gł. – Świnoujście.
P6190039.jpg
ST43-338404 odsłonUlikowo, 19.05.2008 r. ST43 ciągnie próżny skład do Prostyni.
PC160049.jpg
SM30-971 OLIVIA + SM30-834401 odsłonStargard os. Kluczewo, 16.12.2009 r. Dwie lokomotywy SM30 należące do Cukrowni Kluczewo podczas manewrów na torach zakadowych.
P2290016.jpg
ZTU-300 27392 odsłonZgarniarka tłucznia ZTU 300-27 pokonuje odcinek z Sokolińca do Recza Pomorskiego w drodze do Kalisza Pomorskiego. Zgarniarka ZTU-300 jest maszyna samojezdna przeznaczona do prowadzenia prac przy budowie i remontach szlaków kolejowych. Przy jej pomocy można m.in. kształtować pryzmę tłuczniową, wygarniać tłoczeń z toru na pobocze, przemieszczać tłuczeń z jednej strony na druga itp.
plików: 727, stron: 61 1