Galeria fotografii kolejowej
Ostatnio dodane
LU_W1254.jpg
SP42-260181 odsłonMęcina, 29.05.2016 r. Lokomotywa SP42-260 z węglarką dwuosiową przeciera szlak w kierunku Chabówki przed przejazdem pociągu retro „Kolej na majówkę!”.01, Maj 2017
LU_W1357.jpg
Ty42-107179 odsłonChabówka, 29.05.2016 r. Parowóz Ty42-107 wjeżdża na stację w Chabówce z pociągiem retro z Nowego Sącza. Przejazd pociągiem odbył się w ramach projektu Małopolskie Szlaki Turystyki Kolejowej – „Kolej na majówkę!”.01, Maj 2017
LU_W1341.jpg
Ty42-107134 odsłonRabka Zaryte, 29.05.2016 r. Pociąg retro z Nowego Sącza wyjeżdża ze stacji w kierunku Chabówki.01, Maj 2017
LU_W1309.jpg
Ty42-107137 odsłonPiekiełko, 29.05.2016 r. Ty42-107 z pociągiem turystycznym z Nowego Sącza do Chabówki. Przejazd pociągiem odbył się w ramach projektu Małopolskie Szlaki Turystyki Kolejowej – „Kolej na majówkę!”.01, Maj 2017
LU_W1291.jpg
Ty42-107134 odsłonMęcina, 29.05.2016 r. Parowóz Ty42-107 ze Skansenu kolejowego w Chabówce prowadzi pociąg retro trasie z Nowego Sącza do Chabówki. Przejazd odbył się z okazji 6 edycji imprezy „Kolej na majówkę!” i został zorganizowany Nowosądeckie Stowarzyszenie Miłośników Kolei. 01, Maj 2017
LU_W1267.jpg
Ty42-107131 odsłonChomranice, 29.05.2016 r. Pociąg turystyczny „Kolej na majówkę!” relacji Nowy Sącz – Chabówka.01, Maj 2017
LU_W1039.jpg
Ty42-107132 odsłonBiała Niżna, 03.05.2016 r. Pociąg turystyczny „Parowozem do Biecza i Gorlic” w drodze powrotnej do Nowego Sącza na szlaku Stróże – Grybów.02, Kwiecień 2017
LU_W1030.jpg
Ty42-107131 odsłonWola Łużańska, 03.05.2016 r. Pociąg retro z Biecza do Nowego Sącza przemierza szlak Gorlice Zagórzany – Wola Łużańska.02, Kwiecień 2017
LU_W1022.jpg
Ty42-107132 odsłonStrzeszyn, 03.05.2016 r. Pociąg turystyczny „Parowozem do Biecza i Gorlic” z Ty42-107, wraca z Biecza do Nowego Sącza.02, Kwiecień 2017
LU_W0992.jpg
Ty42-107134 odsłonBiecz, 03.05.2016 r. Pociąg retro do Nowego Sącza oczekuje na godzinę odjazdu na stacji w Bieczu02, Kwiecień 2017
LU_W0976.jpg
Ty42-107133 odsłonGorlice, 03.05.2016 r. Parowóz Ty42-107 z pociągiem turystycznym relacji Biecz – Gorlice - Biecz podczas postoju na stacji w Gorlicach. Przejazd pociągiem turystycznym odbył się w ramach projektu Małopolskie Szlaki Turystyki Kolejowej – „Parowozem do Biecza i Gorlic”.02, Kwiecień 2017
LU_W0963.jpg
Ty42-107127 odsłonBiecz, 03.05.2016 r. Parowóz Ty42-107 z pociągiem retro do Gorlic wyjeżdża z Biecza. W tle charakterystyczne zabytki Biecza, Kolegiata, późnogotycka dzwonnica Kolegiaty, baszta radziecka.02, Kwiecień 2017
LU_W0944.jpg
Ty42-107130 odsłonBiecz, 03.05.2016 r. Parowóz Ty42-107 z pociągiem turystycznym z Biecza do Gorlic stoi przy peronie pierwszym Bieckiej stacji.02, Kwiecień 2017
LU_W0943.jpg
Ty42-107128 odsłonKlęczany, 03.05.2016 r. Ty42-107 z pociągiem turystycznym „Parowozem do Biecza i Gorlic” z Nowego Sącza do Biecza.02, Kwiecień 2017
LU_W0930.jpg
Ty42-107128 odsłonZagórzany, 03.05.2016 r. Ty42-107 z pociągiem retro „Parowozem do Biecza i Gorlic” z Nowego Sącza do Biecza.02, Kwiecień 2017
LU_W0925.jpg
Ty42-107127 odsłonPolna, 03.05.2016 r. Pociąg turystyczny z Nowego Sącza do Biecza przejeżdża przez Polną.02, Kwiecień 2017
LU_W0911.jpg
Ty42-107126 odsłonBiała Niżna, 03.05.2016 r. Ty42-107 z pociągiem retro z Nowego Sącza do Biecza. Przejazd pociągiem turystycznym odbył się w ramach projektu Małopolskie Szlaki Turystyki Kolejowej – „Parowozem do Biecza i Gorlic”.02, Kwiecień 2017
LU_W0901.jpg
Ty42-107132 odsłonMszalnica, 03.05.2016 r. Parowóz Ty42-107 prowadzi pociąg turystyczny „Parowozem do Biecza i Gorlic” relacji Nowy Sącz – Grybów – Stróże – Gorlice Zagórzany – Biecz- Nowy Sącz.02, Kwiecień 2017
LU_W4072.jpg
Ty42-107126 odsłonNowy Sącz, 17.09.2016 r. Parowóz Ty42-107 z pociągiem turystycznym „Perła Małopolski” z Biecza do Nowego Sączą na stacji końcowej. Przejazd pociągiem retro odbył się w ramach projektu Małopolskie Szlaki Turystyki Kolejowej.02, Kwiecień 2017
LU_W4050.jpg
Ty42-107121 odsłonStróże, 17.09.2016 r. Pociąg retro „Perła Małopolski” z Biecza do Nowego Sącza podczas krótkiego postoju na stacji w Stróżach.02, Kwiecień 2017

Kategoria Albumy Pliki
TRAKCJA ELEKTRYCZNAPojazd trakcyjny elektryczny - pojazd napędzany silnikami elektrycznymi zasilany energia elektryczną z sieci zewnętrznej lub z własnej baterii akumulatorów.
LOKOMOTYWY ELEKTRYCZNE
16 172
ELEKTRYCZNE ZESPOŁY TRAKCYJNE
6 47
ELEKTRYCZNE WAGONY SILNIKOWE
1 1
TRAKCJA SPALINOWA
LOKOMTYWY SPALINOWE
20 215
WAGONY SPALINOWE
6 27
SPALINOWE ZESPOŁY TRAKCYJNE
9 44
TRAKCJA PAROWA
PAROWOZY TENDROWE
6 137
PAROWOZY BEZ TENDROWE (TENDRZAKI)
5 76
POJAZDY SPACJALNE
POCIÄ„GI SIECIOWE
1 1
WÓZKI MOTOROWE (DREZYNY)
2 3
MASZYNY I SPRZĘT DO ROBÓT TOROWYCH
3 4
727 plików w 75 albumach i 15 kategoriach z 0 komentarzami oglądanymi 126,049 razy

Losowe pliki
P8280041.jpg
Ol12-7135 odsłonMszana Dolna Marki, 28.08.2011 r. Pierwszy tego dnia pociąg retro z Chabówki do Mszany Dolnej, zestawiony z wagonów serii Bi/Bci przed mostem nad Rabą.
P8280054.jpg
Pt47-65117 odsłonChabówka, 28.08.2010 r. Jeden z 5 zabytkowych składów, których prezentacja odbyła się podczas VI Parowozjady w Chabówce. Skład zestawiony z parowozu Pt47-65, wagonu bagażowego typu 3F (pierwszy za parowozem), 3 wagonów typu 43A i 101A nazywanych „ryflakami” i na końcu wagonu serii B.
P8280031.jpg
TKh49-181 odsłonChabówka, 28.08.2010 r. Parowóz TKh49-1 podczas pokazu parowozów na terenie Skansenie Taboru Kolejowego w Chabówce odbywającego się w ramach VI Parowozjady w Chabówce w dniach 28-29 sierpnia 2010 r.
P5230008.jpg
ST43-R003288 odsłonObryta, 23.05.2009 r. ST43-R003 + SM42-113 z próżnym składem wracają z Mielęcina Myśliborskiego do Stargardu Szczecińskiego.
E59#0808-EN71-015-6024.jpg
EN71-015184 odsłonBarcice, 27.08.2008 r. EN71-015 jako pociąg nr 6024 z Krynicy do Nowego Sącza.
P8070002.jpg
SM31-107+SM31-159352 odsłonStargard, 07.08.2008 r. Pociąg towarowy ze Stargardu do Pyrzyc.
PA260021.jpg
KR-500 09684 odsłon26.10.2007r./ KR-500 09/. Koparka rowów KR 500 - maszyna przeznaczona do kopania i pogłębiania rowów odwadniających. Maszyna produkcji polskiej firmy ZNTK Stargard Szczeciński. Wydajność kopania do 250 metrów sześciennych na godzinę, maksymalny wysięg koła czerpakowego 5, 5 m (od osi toru), głębokość kopania do 2, 3 m poniżej główki szyny.
P6190039.jpg
ST43-338403 odsłonUlikowo, 19.05.2008 r. ST43 ciągnie próżny skład do Prostyni.